Tröttheten håller i

Det trötthet som jag känt under hela dagen sitter kvar nu på kvällen och det blir inte mycket gjort. Trist men inte mycket att tänka på utan det får bli en slapparkväll och se om man piggnar till i morgon.

Lite besviken på det bostadsbolag jag är i kontakt med. Dom ringde ju mig i fredags förra veckan om en lägenhet dom hade. Vi kom överens om att jag skulle kolla på lägenheten på torsdag så jag tog ledigt från arbetet. Hon skulle återkomma med bekräftelse när hon pratat med den nuvarande hyresgästen. Jag har fortfarande inte hört nåt och imorgon är sista dagen innan det tänkta besöket. Man börjar bli lite orolig. Jag vill ju få besked om saker i god tid innan man skall göra nåt.

Har erbjudande från ett annat bolag också, får se hur jag kan göra med lägenhetstitt där. Bolagen verkar vara lite krångligare nu för tiden. Man måste kolla på dom tillsammans med nån från bolaget. Förr så kunde man ju besöka den nuvarande hyresgästen på en kväll eller helg och titta. Sen lämnade man ett besked till bostadsbolaget. Riktigt krångligt men får jag en lägenhet så är det egentligen värt allt "besvär".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0