Söndagsångest

Idag så har jag sån där söndagsångest, ni vet den där man får inför kommande arbetsvecka. Jag har inte haft den på väldigt länge. Varför bry sig om nåt som man inte kan påverka en då. Det är ju inte alltid kul att arbeta, man har dåliga dagar. Så är det ju för alla. Men det finns ju alltid saker att se fram emot ändå. Man får träffa sina arbetskamrater och vara lite social. Jag har ju schyssta arbetskamrater och vi har kul tillsammans. Sen är ju aldrig löningen fel den heller.

Men idag så har jag fått den i alla fall. Den där ångesten som vissa verkar ha varenda söndag. Hur orkar dom egentligen? Man blir ju bara så trött i skallen och allmänt omotiverad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0