Rastlös

Efter en väldigt jobbig förmiddag med en massa samtal och konstiga besked så kan jag nu istället fokusera på lägenhetsvisningen i eftermiddag. Nu börjar jag bli rastlös istället och vill att tiden skall gå fort. Det är över en timme kvar tills man skall sätta sig i bilen och bege sig till Skara.

Skall titta på två lägenheter idag och en av dom är ledig till 1 mars. Bäst vore det om jag kunde få någon som hade inflyttning i april men det fungerar ekonomiskt med mars också. Så det är inte helt omöjligt att jag tar den lägenheten som är ledig i mars.

Vore skönt att få en lägenhet snart och om det krävs att man flyttar i mars och får en lite ansträngd ekonomi ett par månader så är det värt det. Kan jag sluta med rökningen och andra laster innan dess så borde det inte vara några problem alls. Jaja, får se hur det går med allt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0