Lägenhetstitt

Nu har jag varit i Skara och tittat på lägenheten. Det var en riktigt schysst lägenhet som jag är enormt intresserad av. Jag vet inte än om jag verkligen får den. Skall dit på onsdag nästa vecka och prata kontrakt. Men det verkar lovande för den är reserverad för mig just nu.

Lägenheten ligger rätt schysst till. Området verkar vara helt ok. Det är nära till Vilanbadet om man vill simma eller träna på gymet. Nära till busshållplatsen när man skall till jobbet. Bra sortiment av matbutiker inom rimligt avstånd. Blir att kolla upp mer sen när man vet att man verkligen får lägenheten.

Allt känns bra i alla fall. Och det går rätt bra att pendla med. Blir med expressbussen och en resa på 25-30 minuter en väg. Men hållplatsen i Skövde ligger nära arbetet med så det är bra. Återstår att se hur många det är som åker vid den tiden dock. Man kanske får stå upp hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0