Klart

Nu är det klart i mitt källarförråd. Jag har plockat en massa och kollat igenom alla lådor som jag ansåg behövdes. Det blev 2 papperskassar som skall till tidningsåtervinnningen samt en svart plastsäck som skall till bränning på sopstationen. Får se när man får möjlighet att köra iväg detta.

Funderade lite på det med flytt och jag insåg att jag flyttat väldigt mycket i mitt liv. Sen jag skaffade min första lägenhet så har jag flyttat tolv gånger. Nästa gång jag flyttar så blir det min trettonde flytt.

Skall man räkna med dom flyttar jag gjort som barn, eller som jag fått göra för att mina föräldrar flyttat så blir det mer. Vad jag minns så skedde det 4 flyttar under den tiden. Det betyder att jag flyttat totalt sexton gånger i mitt liv. Och nästa flytt blir den sjuttonde. Sexton flyttar på 35 år är nog rätt mycket.

Skall snart ner i det källarförråd som tillhör lägenhetsinnehavaren och se om jag har grejer där som man kan ordna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0