Inspirerande människor

Jag tycker det är roligt och inspirerande när man får läsa om människor som har lyckats göra mycket på egen hand. Det roligaste som finns är självlärda människor som lärt sig nåt helt på egen hand eller i alla fall nästan helt på egen hand. Det finns många sådana i världen och det är dom som åstakommer dom intressanta sakerna. Dom som är bäst/kunnigast inom datorvärlden är inte dom som läst på högre utbildningar utan dom som lärt sig själva hemma vid sina egna datorer.

En självlärd person har en större passion för det aktuella ämnet. Den tenderar att spendera mer tid att lära sig och att finna den information som hjälper just dom. Jag är självlärd inom datorer och inom engelska. Den mesta engelskan som jag kan har jag lärt mig på egen hand och inte i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0