Besvikelse

Har blivit riktigt besviken på det bostadsbolag som jag var i kontakt med i Töreboda. Dom ringde mig på fredagen och började prata om en lägenhet som jag kunde få titta på. Dom behövde prata med den nuvarande hyresgästen om att få visa lägenheten. Detta skulle dom kolla upp och sen bekräfta allt till mig. Besöket skulle ha gjorts i morgon men dom har inte hört av sig och jag har därför tappat allt intresse för Töreboda. Det är illa att man inte kan meddela hur allt ligger till oavsett vad beskedet är.

Jag tog ledigt för detta besöket och det hade inte varit roligt om man gjort det helt i onödan. Tack till Centrumbostäder i Skara för att ni kunde ordna visningar på ett par lägenheter med så kort varsel. Inga krångel alls när man pratat med er. Jag hoppas att jag kommer få en lägenhet där sen då det verkar vara ett bra bolag. Så skall det alltid vara.

Det verkar vara unikt numera med bra och personlig kontakt. Som exempel på dåligt så kan man nämna Apartment Bostad (Akelius) som valt bort den personliga kontakten helt och som inte meddelar om saker alls. Dom bara markerar intresseanmälningar med siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0