Aldrig mer vårdcentralen

I höstas så gick jag till vårdcentralen för att jag hade smärtor i bröstkorgen. Muskelsmärtor tänkte jag och ville kolla lite. Läkaren fick fnatt och skulle skicka mig med ambulans till sjukhuset. Så jag tvingades göra denna resa och spendera en massa tid där. Nu får jag en räkning på 150 kronor för att jag tvingades åka ambulans. Dom är ju helt sjuka i huvudet. Vem betalar förlorad lön då? Skall jag skicka en räkning på det till dom? Det var ju trots allt dom som balla ur helt med detta och tvingade mig att spendera större delen av dagen på sjukhuset. Och åka ambulans. Helt i onödan. Jag kommer fan aldrig mer besöka en vårdcentral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0