Tottenham Spurs gillar inte den nya arenan...

Tycka vad man vill om att en klubb som precis fått sina stora framgångar med Champions League. Dom borde väl gilla läget överlag och göra vad dom kan med vad dom har.

Men, en fotbollsarena skall vara enbart för fotboll. En arena som gjorts för att passa även friidrott är ingen bra arena. Jag vet själv för jag har varit på både nya Ullevi och gamla Ullevi i Göteborg. Och fotbollsupplevelsen på Nya Ullevi har aldrig varit bra.

Jag är en sportintresserad människa som gillar flera sporter. Jag tränar själv löpning, cykling etc. Jag följer även andra sporter med stort intresse så som fotboll, hockey m.m. Och jag vill inte att en fotbollsarena skall innehålla komponenter som stör upplevelsen. Sen är det skitsamma vad det är för klubb det handlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0